zaterdag 24 september 2011

Boekenlijst verjaardagen

Beste ouders,

Wanneer je kleuter jarig is, mag het een cadeautje voor de klas meebrengen. Dit is zeker geen verplichting!! Juf Saskia heeft mij een boekenlijst doorgegeven en bij deze zet ik ze ook op de klasblog. Ik pas deze lijst aan , na iedere verjaardag.

Een heel fijn weekend!!
Groetjes,
juf Sarah


Boekenlijst:

-         Elmer springt eruit (David Mackee)
-         Wij gaan op berenjacht (helen Oxenbury en Michael Rosen)
-         Ik zou wel een kindje lusten (Sylviane Donnio)
-         Het rode kippetje (Max Velthuijs)
-         De mantel van sinterklaas (K. Somers)
-         Kikker is boos (Max Velthuijs)
-         IK (Philip Waechter)
-         Ridders en kastelen (H. Maskell)
-         Trompet voor olifant (Max Velthuijs)
-         Kikker en de stoelendans (Max Velthuijs)
-         Kikker en het slaapfeest (Max Velthuijs)
-         Kerstfeest met kikker (Max Velthuijs)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten